Pomysłodawca i współtwórca Instytutu Wyobraźni.
Absolwent Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Materiałowej. Ukończył również studium „Safety Engineering” na belgijskim KU Leuven. W swojej karierze zawodowej zajmował się projektowaniem i drukiem 3D m.in. dla przemysłu maszynowego, elektronicznego czy automotive. Pracował także w dziedzinie druku 3D dla potrzeb inżynierii tkankowej, gdzie zdobył doświadczenie w zakresie technik addytywnych proszków metali. Brał udział w wielu projektach badawczych, autor publikacji „Influence of hydrostatic extrusion process on microstructure and texture of polycrystalline nickel".
Obecnie, oprócz rozwijania technik przyrostowych i VR w edukacji, zaangażowany jest w działalność przemysłową w obszarze druku 3D i wirtualnej rzeczywistości dla potrzeb medycyny, architektury i sektora produkcyjnego. Ponadto pracuje nad przełomowym przedsięwzięciem przymierzalni ubrań online wykorzystującym sztuczną inteligencję i technologie trójwymiarowe.
Do jego głównych zainteresowań należą: antyki, literatura klasyczna i sport. Starszy brat 11-letniej Magdaleny , która zainspirowała go do założenia Instytutu Wyobraźni.
Dyrektor artystyczny i współtwórca Instytutu Wyobraźni. Ukończył Wydział Inżynierii Materiałowej na Politechnice Warszawskiej.
Pomimo wykształcenia technicznego, pozostał głęboko oddany działalności filmowej i artystycznej. W jego dorobku reżyserskim znaleźć można liczne ekranizacje autorskich scenariuszy, w tym prace nagradzane na międzynarodowych festiwalach filmowych.
Pasja tworzenia, będąca motorem poszukiwań coraz to nowszych kierunków własnej realizacji, a także szerokie horyzonty myślowe, utorowały prostą drogę do zainteresowania się technologiami 3D. Fascynacja i poczucie nieograniczonych możliwości nowatorskich narzędzi zaowocowało misją edukacji wśród najmłodszych – jak to zawsze podkreślał, umysłów najbardziej plastycznych.
Absolwentka kierunku Inżynierii Biomedycznej na Politechnice Białostockiej. Ciocia gromadki siostrzeńców. Od czasów licealnych animatorka i opiekunka na wyjazdach z dziećmi.
Fascynuje ją świat inżynierii tkankowej. Swoją przygodę z projektowaniem i drukiem 3D rozpoczęła już w trakcie studiów. W centrum naukowym CDRSP w Portugalii opracowywała nowe biomateriały na scaffoldy – wypełnienia ubytków kostnych, otrzymywanych za pomocą technologii przyrostowych. Obecnie pracuje nad stworzeniem systemu ekspertowego w diagnostyce padaczek, wykorzystując narzędzia analityczne Big Data.
W swojej pracy ceni sobie kontakt z ludźmi i możliwość zarażania swoimi zainteresowaniami najmłodszych.
Pasjonuje się podróżowaniem, odkrywaniem nowych miejsc oraz poznawaniem nowych kultur. Wolny czas spędza na siłowni lub przy dobrej książce.
Absolwentka Politechniki Warszawskiej na Wydziale Geodezji i Kartografii.
Związana z branżą projektowania i druku 3D od 2015 roku. Specjalizuje się w projektowaniu przemysłowym dostosowanym pod druk 3D, CNC czy wtrysk. Wykonywała liczne projekty m.in. dla branży motoryzacyjnej, kosmetycznej, gastronomicznej, modowej, a także dla wojska.
Jako projektant CAD brała udział w projekcie „Pomocna Dłoń 3D”, a także w kompleksowym opracowaniu drukowanego w 3D podłokietnika do roweru biorącego udział w akcji „Tour de Fundacja”.
Od zawsze zaangażowana we wszelkie rodzaje aktywności fizycznej. Począwszy od członkostwa w Polskim Towarzystwie Tanecznym od najmłodszych lat, przez szkolenia fitness, po obecnie wspinaczkę oraz bieganie. Fanka muzyki filmowej oraz filmów psychologicznych.
Studentka Politechniki Warszawskiej na kierunku Mechanika i Projektowanie Maszyn, o specjalności Komputerowe Wspomaganie Projektowania Inżynierskiego. Swoją przygodę z projektowaniem i drukiem 3D zaczęła w liceum, gdzie powstały jej pierwsze prace wydrukowane na szkolnej drukarce 3D.
W karierze zawodowej zajmowała się m.in. projektami mechanizmów na potrzeby rynku robotyki produkowanymi w technologii druku FDM oraz obliczeniami termicznymi elementów grzejnych drukarek 3D.
Pierwsze kroki w kształceniu młodych ludzi stawiała w harcerstwie, gdzie pełniła funkcję przybocznej. Była również instruktorem żeglarstwa na obozach dla dzieci i udzielała korepetycji z przedmiotów ścisłych.
Obecnie pracuje w dziedzinie land sailingu i projektowania land yachtów.
Prywatnie lubi kąpiele w jeziorze o każdej porze roku, żeglarstwo i długie spacery.
Student Politechniki Warszawskiej na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych.
Miał okazję zajmować się projektami 3D w wielu programach typu CAD, głównie w branży automotive, ale także przemysłu maszynowego. W swojej karierze zawodowej miał do czynienia z pracą z maszynami produkcyjnymi i metodami ich modelowania. Te doświadczenia skłoniły go do podjęcia decyzji o pracy przy druku 3D i wirtualnej rzeczywistości, co daje ogromną możliwość rozwijania swoich zdolności i poszerzania inżynierskich horyzontów.
Oprócz tworzenia nowych modeli i programów pod VR, zajmuje się kształceniem młodego pokolenia w dziedzinach 3D. Poza pracą trenuje siatkówkę. W wolnym czasie podróżuje po świecie, poznając nowe kultury i zbierając nowe doświadczenia.
Pełnoetatowa, kochająca córka i siostra. Studentka architektury Politechniki Lubelskiej na Wydziale Budownictwa i Architektury.
Mówi o sobie "fabryka pomysłów" i wspiera idee kształcenia ustawicznego. Do tej pory wymagano od niej wyczulonego zmysłu estetycznego i przestrzennego. Podczas studiów tworzenie modeli 3D i wizualizacji stało się jej codziennością.
Posiada doświadczenie w projektowaniu z dziedzin architektury, urbanistyki i krajobrazu. Obecnie dzięki Instytutowi Wyobraźni spełnia jedno ze swoich postanowień, jakim jest wspieranie niekonwencjonalnego myślenia wśród dzieci.
Jej zamiłowania to dobra muzyka, rysunek i spacery.